نهمین کنگره سلامت نوزادان

نهمین کنگره سلامت نوزادان ایران

نهمین کنگره سلامت نوزادان ایران در تاریخ 24 آبان ماه 1402 در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی واقع در برج میلاد تهران آغاز به کار کرد.

این کنگره، در راستای بهبود سلامت نوزادان و كاهش مرگ و مير آن‌ها و جهت به روز رسانی علوم مرتبط با سلامت نوزادان، از نه سال پيش آغاز به كار نموده است تا با دعوت از همه دست‌اندركاران مشكلات نوزادان از جمله پزشكان فوق تخصص، پزشكان متخصص، پزشکان عمومی، پرستاران نوزادان و ساير رشته‌های مرتبط، محيطی را فراهم سازند تا هر سال با تكيه بر يک مشكل شايع و رايج دوره نوزادی به بحث و تبادل نظر بپردازند.

امسال نیز طبق روال هرسال بحث تنفسی همچنان به عنوان یکی از مهم‌ترین مباحث، توجه به بیماری‌های قلبی وعروقی (چه بیماری‌های که در نوزادان بوجود خواهد آمد چه بیماری‌هایی که از بدو تولد گربیانگیر نوزادان است) و همچنین موضوعاتی نظیر؛ مدیریت زایمان پرخطر، احیا ساعت اول تولد، بهبود کیفیت در بخش نوزادان، مراقبت سیستم اعصاب مراقبت تنفسی، تغذیه، هماتولوژی، بیماری های کلیوی، سر لوحه برنامه علمی این کنگره بود. نهمین کنگره سلامت نوزادان ایران تا 26 آبان ماه ادامه داشت و شرکت‌های مختلفی در این کنگره حضور داشته و محصولات خود را به بازدیدکنندگان محترم ارائه دادند.

 گروه پزشکی فرا (شرکت فراطب جراح و شرکت آرسان تجارت آباریس) نیز به عنوان یکی از شرکت‌های پیشگام در حوزه تجهیزات پزشکی خصوصا نوزادان با محصولاتی نظیر ست ونتیلاتور نوزاد، لارنژیال ماسک، پروب پالس اکسیمتر نوزاد و… در این کنگره حضور داشت که حضور رییس کنگره جناب دکتر هادی سماعی، دبیر اجرایی دکتر پریسا محققی و دبیر علمی دکتر نسترن خسروی در غرفه ی گروه فرا، از افتخارات گروه فرا در این کنگره بود.

برای مشاهده تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید.

منتشرشده در: 11 نوامبر, 2023دسته بندی ها: اخبار